Nunta, marca Eventurescu!

Orice petrecere are o poveste de spus!


Petrecerile de nunta gazduite de noi nu se aseamana si nu sunt pe banda rulanta. Fiecare petrecere este unica, in felul ei, si ne implicam 200% in fiecare eveniment, ca si cum ar fi petrecerea noastra. Noi nu avem publicitate pe Google sau pe Facebook, noi nu ne promovam serviciile pe Youtube si nici nu am angajat o firma de publicitate sa ne faca vizibili, doar ca sa vindem. Pe noi ne recomanda serviciul pe care il prestam catre prietenii nostri, clientii altora. Veti lucra cu noi doar daca aveti o recomandare, altfel nu ne veti gasi la o banala cautare pe Google.

Personalizam toate detaliile evenimentului vostru si vom da intotdeauna cele mai bune recomandari cuplurilor ce isi unesc destinele si aleg sa petreaca alaturi de noi. Iubim ceea ce facem si ne dorim ca asta sa fie factorul diferentiator si recomandarea calda.

 

Pe langa mancare si bautura, muzica si serviciile de entertainment sunt factor cheie la o petrecere de nunta cu succes. Iti dam posibilitatea sa iti creezi un playlist din care sa ne ghidam, dar in acelasi timp te sfatuim sa ne dai posibilitatea de a-ti oferi elementul surpriza, atunci cand vine vorba sa ne exercitam profesia.

Poti avea 50 de invitati si poti avea 350 de invitati la nunta ta, important este sa alegi serviciile potrivite evenimentului tau. Nu recomandam sa va luati servicii pe care sa le platiti din buzunar, doar ca sa vindem noi. Va recomandam sa va structurati lista de invitati, sa va faceti o idee despre confirmarile pe care credeti ca o sa le aveti la nunta si sa va faceti nunta fix cum va place voua, nu cum ati vazut la altii. In principiu, serviciile pe care le alegeti trebuie sa se plateasca singure, nu sa veniti cu bani de acasa.

De exemplu: daca ai 60-70 de invitati la nunta, nu iti recomandam sa iti iei o formatie. O formatie te duce la costuri  de minim 1500 euro si cel putin 5-6 meniuri pe care le asiguri tu. Iti recomandam sa ramai la ceva simplu, un setup adecvat, cu Dj, fotograf si videograf, maxim o cabina foto. Pe langa serviciile de entertainent, vei avea foarte mari cheltuieli cu meniuri/ imbracaminte / biserica etc. Acesta este doar un exemplu. Insa, daca iti permite bugetul, avem si alte recomandari pentru petrecerea ta:

✅ Sonorizare Profesionala, adaptata in functie de numarul de invitati
✅ Schelă cu Lumini Statice sau Dinamice

✅ Instalatie de Karaoke, pentru invitatii indrazneti

✅ Masina de Fum Usor sau Masina de Fum Greu pentru Dansul Mirilor, Masina de Baloane din Sapun

✅ Cabina Foto, Fotograf & Videograf

✅ Ecran de Proiectie si Videoproiector,ca sa faci un slideshow cu povestea voastra!

✅ Ecran LED, la diverse dimensiuni, ca sa ai efecte vizuale de exceptie!

✅ Animator pentru Copii sau Spectacol de Magie, ca sa iti stea parintii linistiti la petrecere!

✅ Dj de Nunta sau Maestru de Ceremonii!

✅ Solisti de muzica usoara sau folclor

✅ Trupe de Cover sau Taraf cu instrumentisti

Aceste servicii sunt printre cel mai des solicitate de catre mirii care interactioneaza cu noi.

Pentru mai multe detalii, te invitam la o discutie cu noi, ca sa iti recomandam servicii care sa se identifice cu personalitatea voastra!

Lasa un mesaj